ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

میشه پرنده باشی اما رها نباشی

به نام سکوت


اینکه به نتیجه برسی خیلی لذت بخشه!!!!

وای بچه ها امروز همش داشتم به این فک میکردم بیچاره اون مادری که بچه هاش به خاطر غذا و تمیزی خونه و این چیزا یادش بیوفتن!!!!

من دیسب موقع شام یاد مامان افتادم!!!!بیچاره

اینهمه برامون زحمت کشیده حالا من به خاطر خودش که نه بلکه به خاطر غذا یادش افتادم!چه دنیای نامردیه!فردا پس فردا بچه منم همین رفتارو باهام انجام میده!!!!میگن از این دست بدی از اون دست پس میگیری!!!!

البته من کلا نسبت به مسافرت رفتن حتی چند ماهه هم عکس العملی نشون نمیدم

یعنی زیاد دلم تنگ نمیشه

یادمه اونموقعها هم که بابام عسلویه بودو ماه به ماه نمیومد خودش بهم زنگ میزد!منم اگه پولی چیزی میخواستم بهش زنگ میزدم!دروغ چرا زیادی اهل دلتنگی نیستم

الان به رفتن مادرم همون حس رو دارم!با این تفاوت که به پولش هم نمیتونم فک کنم!!!

البته مادر من کارمنده ظهرا که غذا اکثر مواقع سلف سرویسه و شامم که اگه شد داریم !!!

زیاد برا غذا نبود!!!واسه تنهاییم بود!یعنی اگه مامانم بود هیچ وقت تا ساعت یازده نمیرفت مهمونی بدون اینکه حتی بهم زنگ بزنه ببینه غذا خوردم یا نه!!!آخه دیشب بابام و داداشام مهمون بودن من نرفتم!!!

کلا هم خوش بحال مامانم هم بد به حالش!!!

خب اینم از این

امروزم عین چی خونه به این بزرگی رو جارو و دستمال کشیدم!!!!این داداشای من داداش که نیستن گودزیلان

البته آقای پدر خیلی کمک میکنه!!!مثلا همیشه ظرفا با اونه!!!چایی درست کردن و غذا هم باهاشه!منم گفتم یه دستی به خونه بکشم زشته بالاخره!!!!!

پانیک نوشت:دیروز یه شعری گفتم خیلی باحال بود!


خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست؟


نمیدونم مال کیه!!!!!!!1


نظرات 2 + ارسال نظر
mehrdad یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:06 ب.ظ http://english-club.ir

آموزش زبان انگلیسی

سطح مقدماتی ، میانه و پیشرفته

بهبود مهارت های لسینینگ سپیکینگ ریدینگ و رایتینگ

دریافت دروس از طریق ایمیل : PDF + MP3

برای دریافت درس های جدید در خبرنامه سایت عضو شوید ...

افسانه دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام پانیک
کاش میتونستم باهات بحرفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد