ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

صرفا جهت پز دادن

سلامممممممممم


با تلوزیون اومدم اپ کنم  وای بچه ها فوق العادست!بجان خودم نیم عمرمون فناست اگه کار نکرده باشیم

سخته نوشتن با این کنترل هوشمند!!!! 

خب من پزمو دادم برم دیگه بای بای!


نظرات 3 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام
ای خدا از دست این دخترخاله
من لا جاروبرقی مون بیام
نعععع بیام
من با وشیم نمیتونم بیام خو
دیدی نمیتونم
پزتو دادی مطمئنم شب خوابت نمی بره واسه این پز
هر چی اپرا مینی میگیرم فیسبوک رو باز نمیکنه
چی میگه
نباید پورتی یا ای پی ای وارد کنم نمیخواد هوووم

مرتضی یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام دوست من..کم پیدایی...حتما واسه کنکور میخونی موفق باشی منم واست دعا میکنم..به کلوب سر زدی بیخبرمون نذار...سپاس

salammmm
are
roo chesham

hada چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:40 ب.ظ

بابا اسمارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد