ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

اوممممممممممممم

به نام سکوت


راستش را بخواهید هنوز دلم برای نوشتن تو اینجا تنگ نشده!

اینجا برام یادآور روزای بدیه!و باعث میشه وقتی میام حالم از خودم بهم بخوره!

نظرات 4 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ب.ظ

آقا سیلام
عید شما هم مبارک باشه

hada چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:01 ب.ظ

ممنون از اطلاع رسانی ات

امین سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام
خوبی , سلامتی پانیک
الان دلت تنگ نشده که بیای وبت

اومممممممممممممممم
باید خیلی چیزا رو از نو شروع کنم ولی خیلی تنبلم!!!!!!!!!

امین یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام پانیک
خوبی
ای تنبل
به نظرم تا اینجا که من تو رو شناختم تنبلی توی خون تو نیست
پس الکی بهونه نیار

oooooooooooooooooooooooooo


خخخخخخخخخخخخخخخخخ
سیلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد