ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

تا الان خونه رو تمیز کردم!!!!!!!


خدایا مگه یه آدم چقدر جون داره خونه با این بزرگی مگه گناه کردم؟؟؟؟؟؟

حالا خوبه خاله اینا اومدن!!!!

خاله ها میگن رنگ به روت نیست

خاله بزرگم میگه سارا قسمت میدم به هر کی میپرستی جون من غذا بخور!!خدایا یعنی اینقدر نزار شدم؟

فردا مامانم میاد!!!!!

آقای پدر بینهایت دلتنگن و خشن!خشن بودنشو سر من خالی میکنه

راه میره تیکه میندازه

خدا کنه مامانم بیاد روی خوش این حضرت آقا رو ببینیم

همیشه همینجوره وقتی مامان نیست بابا اخلاقش خشن میشه!ولی وقتی هست دنیا گل و بلبله!!!من هیچ وقت این رابطه رو درک نکردم!!!!

خودمم احساس میکنم اصلا حالم خوب نیست!

مگه رنگم چجور شده که اینا اینطور میگن؟

من از تنهایی غذا خوردن متنفررررررررم

بابا اینا هم که دایم مهمون بودن تو این مدت

حال نداشتم غذا بخورم

معده ام تیر میکشه

خالم میگفت عصبیه!بدبختی یه قرص مسکن هم تو خونه پیدا نمیشه!!!!!!

هعیییییییی


نظرات 3 + ارسال نظر
الهام هنرمند آینده جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ب.ظ http://tahastihastaam.blogfa.com

سلام پانیک عزیزم....

از وب گذر فهمیدم تو وبمی ...شایدم نباشی!
و فهمیدم افسانه جون برات کامنت گذاشته...
به هر حال خوشحالم(:

موفق...

امین جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام
خسته نباشی
دستتم درد نکنه پانیک
خاله اینا
چی بگم
آخی
ایشالا خاله جون هر چه زودتر بر میگردن خونه
حوسات به خودت باشه دختر خاله
تو امونتی هستی هاااا تا خاله جون برگرده

امین شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 ب.ظ

چته نچ نچچچچچ کردی
حالت خوبه دختر خاله
من هیچی حالیم نشد از نچ نچ گفتنت هااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد