ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

ناگفته

به نام سکوت!


پر از ناگفته های تکراری هستم که شاید فقط تو ذهنم گفتمشون


بهتره حرف نزنم


چون اگه بگم هم خودم میسوزم هم تویی که میخونی این مطلبو

بعضی حرفا نگفته باشن قشنگ ترن!


پانیک نوشت:چقد حسودم !!!!


کوزت نوشت:دیشب تا یک نصف شب ظرفا رو سر جاشون گذاشتمو یخچال تو حیاط رو سرو سامون دادم!بعدم متوجه شدم دل درد چند روزم مریضیه!از دیشب تو دستشوییم!!!باورتون میشه حتی وقتی میخوابیدمم خواب دستشویی میبینم!یهو میگیره مجبورم عین میگ میگ بپرم تو دستشویی!این اسمی بود که بابام بهم داد!نباتم تو خونه نداریم چون گودزیلای دهه ی هشتادی ما(ابوالفضل)میشینه نبات مک میزنه اوقات بیکاریش!


هویجوری نوشت:این دل ما رو همون که انتظار نداشتیم سوزونده!


شاید امشب یا فردا شب قرار هتل مامانم باشه!یه دل میگه برم برم یه دلم میگه نرم نرم!ولم دلم غلط میکنه!من از جوجه و کباب کوبیده باهم نمیتونم بگذرم!!!مگه نه؟؟؟کدوم عقل سلیمیه از جوجه خوشگل و ناز بگذره؟؟؟

البته ممکنه من بگذرم!!!!!!!!هعیییییییییی

نظرات 1 + ارسال نظر
امین یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام
دلت چی شده , آخی
زود خوب شو لطفا
البه این یه دستور بود هااااا
جوجه کباب و کوبیده وایییییییییی تو که فکر نکنم ازش بگذری نچ الان حالت مساعد نیست اینطوری میگی خوب بشی نظرت عوض میشه

ایشالا زودی خوب بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد