ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

نوشته نیمه شب

به نام سکوت


این واژه هایی که به سرم میکوبد

و غم هایی که به یادم می آیند

حتی

به اندازه غم نبودنت آنقدر مرا اذیت نمیکند



بعدا نوشت:

غمی که دیشب متحمل شدم خیلی بیشتر از تحملم بود!

خدا رو شکر که سالمم



اعتراف نوشت:

میدونید؟با مامانم بحثم شد

امروز اومد گفت دفترچه بیمتو بده ببرم هولوگرام بزنم بهش

منم اومدم صفحه اول دفترچمو که اصل کاریه و عکسم توشه رو درووردم که حرصش بگیره اونجا

قیافش دیدینی بود واقعا!

خوب کردم

دلم خنک شد


ولی خب دیگه خودم دفترچه بیمه ندارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد