ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

علمی تخیلی

به نام سکوت!


ای خدااااا

من چه گناهی کردم که این اتفاقات علمی تخیلی برای من باید اتفاق بیوفته؟


گوش کنید ببینید چه شانس گهی دارم!


نیم ساعت پیش اعصابم خورد بود!به مامانم گفتم من با دوچرخه میرم دور بزنم!آقا نصیب گرگ بیابون نشه!

داشتم میرفتم به گودزیلا گفتم دوچرخه رو ننداختی زمین که؟خراب که نیست؟!گفت:نه آجییی این چه حرفیه!سالم سالم!آقا مام رفتیم!

یهو وسط بزرگراه رکابش در اومد!حالا خر بیار باقالی بار کن!به عینه گرخیدم!پیاده شدم هرکاری کردم درستش کنم نشد!

همونجور رکابشو گرفتم دستم داشتم یه پایی میووردمش یهو دیدم جلوم دوتا پژو وایسادن یهو یکی از مرداش با شلوار کردی پیاده شد!حالا شلوار کردیش هیچی!یه دستش کامل باند پیچی بود!اون یکی دستشم اسلحه از این گنده ها بود!کلاش نبود!الان اسمش یادم رفته که بگمش!

وای یه لحظه گفتم زدنم!همینجور ریلکس از کنارشون رد شدم!

آخه چاره ای هم نداشتم!رکاب بزور میزدم!تو این بر بیابون میخواست چه غلطی بکنم؟

ابوالفضل هم فرار کرده خونه خاله!یعنی من اگه شلوار از پای این در نیارم اسمم سارا نیست!

خفش میکنم این کثافتو!فقط بزار بیاد!

تازه بابام قوز بالا قوزه!با ااونم دعوام شد!بیچاره حق داره ولی خب میخواستم اعصابم راحت شه درس بخونم که اینطور شد!


هعی

نظرات 5 + ارسال نظر
امین شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام
نیگا تو رو خدا
خدا رو شکر هیچیت نشده
عجب تو چقده بد شانسی

didi toro khoda¿

hada دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:11 ب.ظ

روحم شاد شد

افسانه پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ

سلااااااام
خوبی
موفق باشی کنکور رو

امین شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ب.ظ

ُsghl
وبتو نیمخوای به روز کنی
لابد الان میگی بازم غلط املایی نوشته
نه اون کلمه اول به فرانسوی میشه سلام
نمیدونی بدون خانم
شوخی میکنم کجا اخه اون به فرانسوی میشه سلام توام
کلید رو برعکس کردم یه زبون رمز شده
واقعا چقدر بی مزه
هوووووم

امین چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ق.ظ http://over.blogsky.com

سلام پانیک
من تا کی باید بیام اینجا پست های تکراری و قدیمیت رو بالا پایین بکنم و بخونم
زود باش زود باش به روز کن اینجا رو
و گرنه خودت نیدونی ها
اعصاب ندارم
تا دو دقیقه دیگه وقت داری
بهونه ماه رمضون نیار حساب نیست
من زودتر از اینکه بگی اینو حذف کردم از دلایلت

شوخی کردماااااااا , جدی نگیری ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد