ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

اوففففففففففف

تا اطلاع ثانوی فک کردن ممنوع!


تا اطلاع ثانوی پانیک بودن ممنوعه!!!

وای خدایا من چرا اینطوری شدم؟؟؟؟؟؟؟


اوفففف تو چه مود خوبیم!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخ منم از دست رفتم!میرم میشینم آرمین گوش مسدم



حسرت نوشت:امسالم نمیتونم برم برا اعتکاف!!!

ای خدااااا

حداقل سال دیگه اگه زنده بودم بطلبونم!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
امین دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:55 ب.ظ

نمیدونم چته خو
ولی میدونم یکمی

طلبیده شدی اماده باش واسه سالی دیگه خخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد