ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

جوجه کباب

به نام سکوت

بعد از یه روز طولانی مثل امروز

بعد از اینکه خانوادت واسه تفریح رفتن کوه و دشت و دمن

بعد از اینکه چون بدت از تنهایی غذا خوردن میاد،غذا نمیخوری

بعد از اینکه اونا میانو میبینی هیچی برات نیووردن

بعد ازا ینکه مامانت میگه گوشت درار خودت جوجه درست کن

بعز اینکه با کلی فس فس که عادت همیشگیته غذای لذیذو مورد علاقت رو بعد از دوساعت درست میکنی

و به وصال شیش سیخ جوجه و 4 سیخ گوجه ات میرسی

وهمیشگی ترین آرزوت :خوردن جوجه کباب میرسی

ظرفا رو هم مجبور میشی خودت بشوری چون میدونی مادرت خستست

میدونی از آشپزی متنفری ولی دلت برای شکم بیچاره ت میسوزه

بعد از کلی اتفاق

هویجوری که کامپیوترو روشن کردی ماهواره رو هم روشن میکنی میبینی داره new moon رو پخش میکنه!فیلم بازاش میدونن چه فیلمی رو میگم!شاید چهار سال میگذره که دیدمش!

خاطرات جلوی چشمام جون میگیرن!

دستام رنگی شده!!!

از بوی مرغ متنفرم

حوصله حموم رفتن ندارم

تازه کلی هم خوابم میاد

نمازمم هنوز نخوندم

پانیک نوشت:تازگیا حالم از خودم بهم میخوره

بعدا نوشت:امروز انقد آهنگ منتظرت بودم رو گوش کردم که خودم تونستم با گیتار بزنمش!اهنگ کشف کردم!!!هویجور الکی اهنگ سازم شدم!!!

شاعر نوشت:گناه من نبود /گناه را چشمهایت مرتکب شدند که وجودم را ویرانه کنان کاویدند

این یه قسمت از یه شعره که چند وقت پیش گفتم!از صبح تو ذهنم وول میخوره!

کنکور نوشت:54 روز تا کنکور مونده!و من دلم نمیخواد تموم شه این مدت!برعکس چیزی که قبلا میگفتم!!!از بعدش میترسم

نظرات 1 + ارسال نظر
امین شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام
دیگه اینطوری به دل نگیر خو
غمگینم نباش یا افسرده بهت نمیاد پانیک نباید با این رفتارها شاید سرد نارات و افسرده بشه تو هیچوقت تنها نیستی
آخی اینطور که معلومه عاشق جوجه کبابی ....پانیک
نیو مون ..همون که شبکه یکم میدادش یا این یه سریال دیگه اس اون قدیمی امیلی در نیومون بود خخخخخ
منم اینقده خسته و کوفته بودم امروز دانشگاه نرفتم 2 تا کلاس مهم دارم هاااااا ولی نرفتم
گفتم حسابی استراحت کنم جونم داره در میاد
خلی ها توام دختر ...چرا از خودت دختر به این خانمی
شعرتم عاشقشم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد