ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

خوشبختی

به نام سکوت

خوشبختی یعنی یه ست 30 دیقه ای فوتبال زدن سه نفره با داداشات تو حیاط خونتون!!!!اونم قبل از اومدن معلمت!!!

خوشبختی یعنی همین خنده های الکی و بچگونه که داداشاتو مجبور میکنه بخندن

خوشبختی یعنی اجازه ای که به داداش کوچیکه میدی تا دور از چشم مامانت بره تو کوچه بازی کنه!

خوشبختی یعنی امیدی که برا زندگی کردن پیا میکنی

حتی خوشبختی گاهی میتونه ندیدن یه نفر باشه که خیلی دلتنگشی

پانیک نوشت:وای که چه حالی داد فوتبال با دو تا داداشم!!! جاتون خالی!!! غصه غصه من داداش دارم که باهاشون فوتبال بازی کنم شما ندارید!!

خدایی فک کنم همسایه ها بدجور از دستمون شکار شدن!!!من که هی شعار میدادمو جیغ میزدم!!!!

بعدا نوشت:خعلی وقت بود ورزش گروهی انجام نداده بودم

نظرات 5 + ارسال نظر
javad goler پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ق.ظ http://swim.parsiblog.com

با سلام وبلاگ زیبایی داری منم یه وبلاگ دارم که در مورد آموزش شنااست خوشحال میشم اگه موافق باشی با هم تبادل لینک کنیم اگه موافقی منو لینک کن و در قسمت نظرات وبلاگم بگو تا سریع لینکت کنم با تشکر

امین پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام
به به دخترخاله وبشو به روز کرده
دستت هم درد نکنه
پست قبلیت هم فکر کنم نخوندم و نظر بدم
خوش به حالت
یادم میاد 3 تا داداش نداشتی ها به نظرم
معلم چی دخترخاله
ای جان اجازه هم میدی به داداش
خب نزارش بره بیرون توی کوچه , زمونه دیگه ..
همون خونه باشه یا پیش یکی مثل خودش باشه بهتره
یه بچه با ادب و با تربیت
نه ....
حواست بهش باشه خو
خشوحالم بهت خوش گذشته
سلامت باشی همیشه و همینطوری هم خوشحال
میگم دیگه مطمئن شدم واسه خریدن یه دونه
گلکسی اس تری مینی سورمه ای یا ابی رنگ
یه دینا ممنو ازت واسه اینکه این همه به زمت افتادی و کلی تایپ کردی واسم
انگشتای نازنینتو به درد اوردی
مرسی واسه راهنمایی هات بهم
دستت درد نکنه پیوند

به خدا راضیم ازت
بزار قسم بخورم که باور کنی راضیم ازت
به مرگ امین قسم که بعدش میخوام دنیا نباشه
برم بکفم که فردا ریاضی کلاس دارم

javad پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام دوست عزیز شما با افتخار لینک شدید با عنوان ته دنیای پانیک

پگاه پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام پس حسابی من خوشبختم!!!!فک کردم دیگه نمینویسی

Hada یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:27 ب.ظ

چرا خوشبختی یعنی ندیدن کسی که دلتنگشی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد