ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

هوررررررررررررررررررررررااااااااااااااااا

به نام هو

کاش یه چیز دیگه از خدا میخواستممممم

دیشب به طور کاملا اتفاقی رفتم دوچرخه سواری

عالی بود

خعلی هم عالی بود

واییی اوس کریم مچکرم

اگه بدونین چقد ذوق زده بودم که نگو

وای بچه ها مجبور شدم بچه های خودمونو که 20 نفر میشدیم(همون گروهمونو)بعلاوه ی دو تا از دوستای داداشم که از یه شهر دیگه باهامون اومده بودن رو به آب پرتقال یا شیرموز دعوت کنم!!!!البته خودم آب پرتقال بستنی با سوییت کرن خوردم!برا بقیه هم سوییت کرن نخریدم!پانیک بدجنس میشود

تا حدود ساعت دو شب هم بیرون بودیم

تو پارک هم پانتومیم بازی کردیم

خعلی بهم چسبید

حالا بعدا براتون میگم که چجوری شد که یهویی تصمیم گرفتم بعد از 7 ماه بچه ها رو جمع کنم!البته اونا بیرون رفته بودن تو این مدت منتها من بعد از این مدت باهاشون رفتم

پانیک نوشت:بعد یه مدت طولانی رکاب زدم از دیشب از ماهیچه درد دارم به خودم میپیچیم

بعدا نوشت:به براورده شدن آرزوم میارزید!!!

آرزو نوشت:خداااااااااااا

نظرات 5 + ارسال نظر
امین شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:02 ب.ظ

پولشو نمیدونم
دادشام گفت یه مدل بگوئ تا 2 یا 3 سال دیگه قدیمی نشه
600 یا 700 یا 800

برند که سامسونگ می مونه دیگه , نوکیا که اندروید درستی نداره به جز یان 3 تا مدل جدید که به دلم نیستن
میمونه سامسونگ یا اچ تی سی

امین یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام سلام دخترخاله
ذوق میکنی من خوشحال میشم
دوچرخه سواری بلد بودی مگه تو
هوووووم , هاا
مگه دخترا دوچرخه سواری بلدن
پس من چی با وفا یعنی من اب پرتقال و شیرموز دوس ندارم
یادم باشه واسم بگیر بعدا
ماهیچه درد وای
آره دیگه یه مدت دوچرخه سواری نکنی بعدش پاهات
اخی
حیوونکی
گناه داری دخترخاله
خخخخخ
تا تو باشی ارزو نکنی پانیک
عصلات دخترخالمو به درد اوردی , چرا چطور جرات کردی

امین یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:22 ب.ظ

عضلات منظورم بود
اون نظر رو تایید نکنی هااااااا

افسانه پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ق.ظ

هییییییییی
پانیک من هستم
الو
هستی

افسانه شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:34 ب.ظ http://themythofphysics.blogfa.com

سلام
ادرسمو عوض کردم مزاحم داشتم
دیه راحت شدم
دوستت دارم اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد