ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

بعضی افراد

به نام سکوت

بعضی آدما تو زندگیت کم سرو صدا اند

یعنی کم سر وصدا وارد زندگیت میشن جوری که خودتم متوجه نمیشی

ولی خیلی سرو صدا میکنن

از اون سرو صداهای خوب

از اونا که ته دلت همیشه هلاکشی

از اون سرو صداها که دوست داری تا ابدد تو گوشت بپیچه

ولی هیچکی اون سرو صداها رو نمیبینه و نمیشنوه جز خودت

از اون ادما که میانو زندگیتو عوض میکنن و فقط خودت میفهمی

از اون آدما که تو رو بلدن

از اونا که تغییرات بزرگی رو با خودشون میارن

بعضی آدما خاصیتشون همینه

کم سرو صدا ولی پر سرو صدان

آرزو نوشت:دلم برا یه دوچرخه سواری توپ تنگ شده

پانیک نوشت:بعد آزمون رفتم ساندویچ خوردم با دوستم تو پارک بعد اومدم خونه خوابیدم و بعدم یه حموم حسابی بعد یه هفته ی پر مشغله !بعدم که نشستم دارم با یه نوشابه برا شما مینویسم!

بعدا نوشت :این نوشته بالا رو خیلی دوس دارم یهویی به ذهنم رسید از اون نوشته هاست که کمتر وقتایی به ذهنم میرسه!

نظرات 3 + ارسال نظر
امین جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:02 ب.ظ

سلووووووم سلوم
چطوری دختر خاله
خوبی
سلامتی
چه عجب به روز کردی وبو
تنبلم که شدی جواب نظرات رو نمیدی و تاییدشون هم نکردی
من یه عمر منتظرم جواب نظراتم که می نویسی پایین شون که کلی بخندم و بعدش در تلافی جوابتو بدم

خلاصه خیلی چاکریم

امین جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:12 ب.ظ

حالا اون افراد کیا هستن توی زندگیت
من که پر سر و صدا نیستم خو
حیف شد پس
رفتی توی پارک ساندویج خوردی , ای خدا
خوش به حالت دختر خاله جون
دوچرخه سواری هوووووووم
مگه بلدی دوچرخه سواری
ببخشید
نوشابه نخور ضرر داره میام میگیرم میزنمت ها
شوخی میکنم
با اون ذهنت توام
خیلی عالیه ذهنت

پگاه پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:13 ب.ظ

پانیک خیلی قشنگ مینویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد