ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

دلتنگی

به نام سکوت

دلم بیش از پیش گرفته 

میدانم فراموش میشوم

راحت تر از رد پایی بر برف تازه که آب میشود

حتی راحت تر از خاطره عطر گیجی در هوا

خیلی راحت

دلم تنگه برا نوشتن و گفتن حس هام



باز خاطرات تو همین حوالیه

یه چند سالیه جای تو خالیه


مثه کبوترم

که سنگ آدما

شکسته بالمو....


پانیک نوشت:چقدر از بهار گله دارممممم


برام دعا کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
مازیار سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:03 ق.ظ

جالب بود.

امین چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام , سلام
نبینم ناراحت باشی دختر خاله
چیه , چیزی شده
چرا ناراحتی

افسانه چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:13 ب.ظ

فک کنم این نوشته هم مال تو هستش
یعنی کپی نشده
راستش اگه واقعا واقعا مال خودته باید بگم =احساسمه
من نوشته هامو اکثرا خودم مینویسم بعد هر کدوم خوشم بیاد وارد وب میکنم
خیلی ها درک نمیکنند و عجیبه که درک میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد