ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

نوروزتان پیروز

به نام سکوت

بعد یه مدت اومدم تا بهتون یه تبریک گفته باشم!!!!

خوبید؟؟؟؟

چه خبرا؟؟؟؟؟ بدون من خوش میگذره؟؟؟؟

نامردا دلم برای وبم یه ذره شده بود!

قسم میخورم بعد امتحانم هیچ وقت ترکش نکنم!

اوضاع تقریبا بر وفق مراده

همچنان مشکل خواب دارم

امروز اینترنتمو عوض کردم یه مگ گرفتم!!!یکی نیست بگه بچه تو هنوز نون وآبت مشخص نیست اینکارا چیه میکنی!

امشب چهارشنبه سوریه

یاد پارسال افتادم که با بچه های گروه رفتیم با یه تور خارج شهر تا یک و دو شب نیومدیم!ناگفته نماند که داداش بزرگه رو پیچوندم چون باهاش قهر بودم!امسال از این خبرا نیست!!ولی سال بعد جبران میکنم!

من زیاد برام سخت نیست که عیدرو تو خونه بشینم چون هر سال میپیچوندمو جایی نمیرفتم پس امسالم زیاد توفیری به حالم نداره!

امیدوارم سال خوبی باشه!سال نود و دو که برا من زیاد جالب نیود امیدوارم فصل جدید و پرموفقیتی رو سال نود و سه برام به ارمغان بیاره!!!

خوشحالم که این سال کوفتی تموم شد

هیجان نت یه مگ از هزار تا عید دیدنی برام بیشتره!جالبه نه؟؟؟منتظرم کنکورمو بدم با ابن نت توپ بترکونم!!!!

وای خدایا یعنی میشه سه ماه دیگه هم به خیر و خوشی تموم شه من راحت شم؟؟

چهارشنبه سوری همتون مبارک و میمون باشه!!1جای منم خوش بگذرونید!!!

راستی احساس میکنم یه چیزایی در من اتفاق افتاده!!که شاید بعدا نوشتم!

شدم همون پانی مستبد و.... خیلی خوشحالم!

دوستون دارم

میبوسمتون

بدرود

پانیک نوشت:واییییی چه سوسول شدم!!!میبوسمتون!!!اوق روانی در این حد!!!

برام دعا کنید تا براتون دعا کنمپارسال عید سر سفره ظرف آب و سکه ریخت رو لباسم!ببینم امسال چی میریزه روم!!!

 

طوفان گرفتو چه ساده شکستی

اما چشاتو رو بغضم نبستی

عمرم گذشتو

هنوز که هنوزه

سلطان قلبم تو هستی!!

نترسید اتفاق اینطوری نبوده!صرفا یه شعره


نظرات 3 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام پانیک
خیلی چاکرم خیلی نوکرم
دیروز مامانم کله پاچه درست کرد جات خالی بود
شاممون افتاد کله پاچه
من که از بعد ازظهری گرفتم خوابیدم ساعت 10 و 11 بود بیدار شدم 3 تا ملاقه آب ریختم و 2 تیکگه از شکمه اش رو خوردم اونم به یاد تووووو
وای که دستام چقدر چسب چسبی شد
چندبار شستمشون که درست شدن
من که حالم بد میشه از کله پاچه بیاد تو خوردم
جات خالی بود خدایی دختر خاله
می بینم که به روز کردی
ایول بزار پستت رو بخونم بعدش بیام نظرات کارشناسانه خودم رو بهت بگم فعلا

امین سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

میگم این بار سمنو میریزه روی لباست
خخخخخ
خوشمزه اس سمنو
عیبی نداره خووو
من سال نوی که یا خوابم یا هیمن طوری دست به سینه با شبکه های تلویزیون و ماهواره
مهمان ها و بازیگرا رو دعوت میکنن خوشم میاد
البته بستگی داره کی باشن مهمانهاشون
یا پای سیستم هستم توی نت
هنوزنگشتم پیام تبریک برای دوستان پیدا کنم هی وای
من
یک مگت هم مبارک باشه همه جا رو سر بزن سرعتش کم خوبه یعنی توپه
دانلود هم باهاش بکن اگه ترافیکت اجازه میده
خخخخخخ
منم خو همیشه روزا خوابم و شبا بیدار خوابم افتضاحه به جون خودم
همیشه سلامت باشی
فعلا

فروش پنل اس ام اس چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ب.ظ http://panel.m ida-co.ir

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنیدجهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید panel.m ida-co.ir با تشکر میدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد