ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

شاید من باید یه کاری میکردم که نکردم

دلم سوخت همش ابوالفضل میگفت گوشی لمسی دوست دارم و گوشی میخوام،گوشی خودمو دادم بهش!!!!

اعصابم خورده،میدونین چرا؟؟؟؟چون گیتار و کتمپیوتر و موبایل و کتابخونه م مهمترین و عزیز ترین چیزای منن!!!

ولی عیب نداره چون 6 7 ماه بود گوشیمو برداشته بودم ازش زیاد  استفاده نمیکردم!خیلی خوشحال شد!!!

چند وقت پیش مامانم اینا براش یه گوشی خریدن پسش داد گفت من خوشم از این نوع نمیاد!بابامم برداشتش برای خودش!!

پانیک نوشت:از این فداکاریای آبکی و احساساتی متنفرم!

پشیمون نیستم ولی یه خاطره بد دارم از این صحنه ها!!!!اومممممممممممممممممممم

کمی تا قسمتی خوشحالمممممم

چرا خانواده ها انقدر به پسراشون بیش از دختراشون اهمیت میدن؟؟؟

یعنی باید باور کنم این جبر منه واشکی که تو چشام حلقه میزنه رو تو نطفه خفه کنم؟

چرا؟مگه خدای من و پسرا یکی نیست و نبوده؟؟؟پس این حرفا برا چیه؟؟؟

تا چه حد ناراحت باشمو واسه دقیقه دقیقه دختر بودنم بجنگم؟

واقعا جربزه میخواد که دختر باشی!چون واسه لحظه لحظه بودنت باید بجنگی و خودتو اثبات کنی!


همین که مینویسمو

به واژه میکشم تورو

دوباره بار غم میشینه روی شونه های من

همین که میشکفی مثه

یه گل میون دفترم

دوباره گرمی لبات

دوباره گونه های من

همین که میری از دلم

قرار آخرم میشی

همیشه کم میارمت

همیشه کم میارمت

نمیشه که نبارمت


نظرات 4 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

معمولا به هر سی توی این کره خاکی بگی
مثلا تعریف کنی بگی خوبه یا قشنگه ..اصلا به درک خوشگله
معمولا میگه مرسی ] ممنون , چشماتون خوشگل می بینه قابلتون رو نداره یا شما خوشگلی .....
اونوقت دخترخاله ما ...سرکارخانم پانیک در میاد میگه میدونمممممممممم
این همه تعریف و تمجید در مدح و ستایش شعرشون گفتم , در میاد میگه میدونم
به کی رفتی تو من میخوام بدونممممممم هاااا
دختر اینقدر خود شیفته و مغرور و از خود راضی نسبت به شعرش من ندیدم
این همه حس از خود شیفتگی از کجاس من موندم ؟؟؟!!!!!!!!!
شوخی بود ناراحت نشیااااا

یعنی اون لحظه که من جواب پانیک رو میخونم دهنممممممم باز میمونه هاا


خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
به خودم رفتم
منو ناراحتی؟؟؟؟؟بعیده
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
روحت شاد انقده خندیدممممممممممممممممممممممم
من اینجوریم دیگه
در ضمن این شعر گفته ی من نیست!!!!
اگه شعری برا خودم باشه مینوسیم زیرش!
این شعرو آقای فرزاد حسنی گفته خطاب به همسرش و آقای روزبه نعمت الهی خوندش و میلاد ترابی هم آهنگ و ایناش رو درست کرده!!!
ولی من عاشق این آهنگم!
شاید چون مجری مورد علاقم فرزاد حسنیه
میدونی؟
یه جورایی میشه گفت خیلی دوست داشتم مثه اون بی پروا میبودم!!!منظورم قیافه ش نیست!منظورم مجری گری ئ حرف زدنشه،دقیقا عین آقای خسروی که خیلی مجری گریشو دوست دارم!
و اتفاقا آزاده نامداری رو هم خیلی دوست داشتم و وقتی میفهمم که دو نفر که من دوسشون دارم با هم ازدواج کردن چقدر خوشحال میشممممم
دهنتو ببند موش میره توشششششش!!!

امین پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

اینقده بدم میاد از اون بچه پر روئه
از آزاده نامداری هم خوشم می اومد
تا قبل از اینکه اینکار رو بکنه یعنی ازدواج با اون بچه پر رو ئه
اینم یه دلیل برای اینه مجری محبوب ما پشت صحنه و بیرون از برنامشون ادم هایی .....واقعا متاسفم واسه خودم
آزاده نامداری با این تند حرف زدنش یاد خودم میوفتم با طرز حرف زدنش
اصولا از هر مجری پر رویی متنفرم
مخصوصا اون مجری برنامه ماه عسل
بدم میاد از پر رو بازی
خوشم نمیاد یعنی
پس بدون شک خیلی خوش شانس بودیم شعر خودت نبوده

ربطی به این چیزی که تو میگی نداره!
اتفاقا بنظرم مجری باید اینطور اخلاقی رو حتما داشته باشه!حالا چه فرزاد حسنی چه احسان علیخانی!
اشتباه میکنی
شاید...

امین پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

نظر قبلیم نه نظر قبل ترش همینی که تاییدش کردی و جواب دادی
اون اول نظر منظورم این بود
به هر کسی توی این کره خاکی میرسی بود
ک نیوفتاده
ببخشید

باشه فهمیدمممممممممممممممممم
خواهش میکنم!خدا ببخشه من که بنده شم!!!!

نهال چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ق.ظ

به چند تا چیز تو زندگیت فک نکنی آرامش بیشتری داری:وجود خدا و چطوری خلق شدنمون-سیاست-اقتصاد-آینده و ... دختر پسر بودن هم میاد تو همین لیست.زیاد بش فک نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد