ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

لازانیا

یه شام خوشمزه که من عاشقشم و بعد از کلی فک زدن مامان رو راضی کردم درست کنه البته مشروط بر اینکه خودم درست کنمو اون ناظر باشه!!!!!!!!

مامان؟؟؟؟؟؟عاشقتممممممممممممممممممم

یه لازانیا با یه عالمه پنیر پیتزا!!!!!!!!!!!!!!!!!

من الان ذوق مرگم،دیگه بقیش با خودتون!!!!!!

دلتون آب شد الان؟؟؟؟

غصه بخورید!!!!!!من برم سر درسم!!!!!!!

در پناه یزدان

پانیک نوشت:

یه قبله پشت چشماته که مغناطیسو رد کرده

شبای قبل تو باید به این تقویم برگرده

کنار قلب تو مثل

یه مردم رو به خوشبختی

تو احساسی بهم میدی

شبیه غیرت تختی

میدونم گاهی از دستم شبا با بغض میخوابی

نمیفهمم چی کم داری

چرا انقد بی تابی!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد