ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

بام شهرمون...

درود....

امروز آزمونمو دادم !

هفته ی قبل به یکی از دوستام قول دادم که بیاد براش لپ تاپ و گوشیشو درست کنم!

میخواد بره اردبیل!هم شوهرش اونجاییه هم اینکه ارشد اونجا قبول شده!یه ترم مرخصی گرفته!الان میخواد بره!اومده بود درستشون کنه!حدودا 29 سالشه

خیلی خسته بودم نهارم نخوردم که اومد!مامانم هم گیر داده بود براش تمام پرده ها رو درووردم!نسلم درومد!

بعدشم که این دوستم اومد تا دیر وقت داشتم براش درستش میکردم!بعدشم که یه سه چهار ساعتی اینجا بود!بعدش اومدم بخوابم خوابم نبرد!

وایییی یه خبر خوب:دارممممم خاله میشم!

البته من خواهر ندارم ولی یه دوستی دارم 26 یا  27 سالشه!اون اوایل چند سال پیش با هم رباتیک کار میکردم!مهندس الکترونیکه!کم کم شد دوست صمیمی و خواهرم!اعتقاداتش خیلی به من نزدیکه!هیچکی باورش نمیشه منو اون اینقد با هم دوستیم!

موقعی شوهرش اینجا نبود میرفتم خونشون عشق وحال،امروز بهم خبر داد بارداره!عزیز دلم!ببینید منم خاله شدممممم!!!دق دق دق

ولی یه حرفش متعجبم کرد!نمیدونم چطور عقایدمو بیان کرده بودم براش که فک کرده بود اگه به من بگه من چندشم میشه!

البته دروغ گم،چندشم میشه ولی نه واسه بقیه!!!باورتون میشه من خوابام همیشه راسته!این سریم دیشب خواب دیده بودم!ولی یادم نبود که کی بوده!

بعدم اومدم استراحت کنم که خوابم نبرد!ساعت هفت شام خوردیم بعدشم به داداشم گفتم بردمون بام شهرمون!ته دنیای من!دلیل زندگیم!من میخواستم عکس بگیرم تا اونجا هم آهنگ گوش دادیم!البته رفتم فیلمم خریدم الانم هم دارم فیلم میبینم هم اینکه مینویسم!!!!ساعت 10 هم همون مستندس که گفتم در مورد حقوق زنانه!

عاشقشممممم،عقاید منصوره خیلی به عقایدم نزدیکه!

دیشبم رادیو هفت برنامه های جالبی داد در مورد تکنولوژی بود!یه آهنگ قشنگم از امیرحسین مدرس داد اسمش فک کنم جوجه خروسه خیلی باحال بود الان دانلودش میکنم!

راستی آهنگ برگرد از شهره هم عالیه!من خیلی باهاش کانکت شدم!مخصوصا قسمت ترومپت زدن اون سه تا مرده !خیلی دوسش دارم!هم لباسای شهره هم قیافش هم دیزاینش هم دکور هم آهنگ همه چی عالی بود!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ق.ظ http://ali-hort.blogsky.com

درود

آیا می‌دانستید با دریافت لایک از طرف بازدیدکنندگان اهمیت و ارزش وبلاگتان برای گوگل افزایش می‌یابد؟

افزودن دکمه‌ی گوگل پلاس اصلی (اوریجینال) به وبلاگ شما

بسیاری از وبسایت‌هایی که روش افزودن دکمه گوگل + را شرح می‌دهند، برای تبلیغات، لینک وبسایت خود را در آن درج کرده و بدین‌گونه محبوبیت سایت خود را در اینترنت بالا می‌برند، درصورتی که مطلب وبلاگ من نحوه‌ی درج دکمه‌ی اصلی گوگل + را فراهم می‌آورد و در آن هیچگونه لینک خارجی وجود ندارد!
برای مشاهده‌ی مطلب به این آدرس بروید
http://ali-hort.blogsky.com/1392/10/27/post-1063/add-google-plus-to-your-web-log

پیروز باشید

درود
باشه!!!!!سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد