ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

RUMOUR


Im feeling sickish &woozy

Im feeling annoyed nowadays

Im feelin wounded

for my exam






Panic:Rumour has it

نظرات 1 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام دخترخاله عزیزم
این یعنی چی اونوقت
من نمیدونم معنیش چی میشه
ترنسلت برم ترجمش بکنم
پانیک معنیش میشه هراس یا ترس
نمیدونستم
وساه امتحانه پس هیچی نیس خیالم راحت شد

سلامممممم
هیچی بیخیال!من احساستمو به زبان اینگلیسی بهتر بیان میکنم!اون لحظه این حسو داشتم!
برو برو
هم ترس و هم هراس
الان بدون
آره واسه آزمونم بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد