ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

تنهایی


آﺩﻡ ﺩﺭ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯽ ﭘﻮﺳﺪ ﻭ ﭘﻮﮎ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺧﻮﺩﺵ ﻫﻢ ﺣﺎﻟﯽ ﺍﺵ ﻧﯿﺴﺖ.
ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯽ؟
ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻣﺜﻞ ﮐﻒ ﮐﻔﺶ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ!ﯾﮑﺒﺎﺭﻩ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ﺳﻮﺭﺍﺥ ﺷﺪﻩ.
ﯾﮑﺒﺎﺭﻩ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯽ ﮐﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﯿﺴﺖ..

نظرات 5 + ارسال نظر
نهال دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ http://NAHAL0506.BLOGFA.COM

تنهایی رو اصن دوس ندارم ازش متنفرم!هروقت تنهام میخوابم که زمان بگذره!

چه خوووب!ایشالله هیچ وقت تنها نمونی یا بهتر بگم!تنهات نزارن!

امین سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ

من دبرام , خواهرت
میگم این قستمش رو دیدم که تیرخورد و لاندی مرد
پاشو با دست گل و شیرینی و کمپوت بیا ملاقاتم
کمپوتت هم گیلاس باشه
واسم دلستر هم بگیر با خودت بیار
چیزم بیار
کمپوت گلابی اونم دوس دارم
دلستر با طعم انار و توت فرنگی رو هم خیلی دوس دارم
اگه لیمو هم بود که عالیه
اگه سیب و گندم هم به تورت بخوره که میدونم نمیخوره مخصوصا گندم اونم بد نیس
البته خونه هستم پاشو بیام خونمون ملاقاتم

خخخخخخخخخخخخخخخ
باشه میامممممم
ولی برات کوفتم نمیارم چه برسه به اینایی که سفارش دادی!!!!!
خخخخخخخخخ
میام خونه!منتظر باش!!!دبراااااااااا
دکسترررررر

امین چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام
میگم دخترخاله تو منو تا آخر عمر تیرخورده فرض کن
دلستر نیاوردی راهت نمیدم خونه
میفرستمت در مغازه بری دلستر بخری واسم ها
دیگه خودت میدونی
نمیتونی ملاقاتت پسرهخالتم نیایی ها
خوب نیست اگه نیایی
من دلسترمو میخوام

درود بر تو!
اصلا نمیام بهت سر بزنم!
بابا حالا واسه یه دلستر؟؟؟؟؟برات هزارتا میخرمممم!
باش
خخخخخ
اومدمممم آماده باش
میامممممم
میخرم برات!!!!!(البته پفک نمکی!)خخخخخخخخخخخ

امین جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

کو پس دلستر من
نخواستم بیا خسیس , خودتو ببینم نخواستم هزار تا دلستر برام بخری
تو بیا بهم سر بزن , منم دلستر واست میخرم
شوخی میکنم
پاشو بلند شو بیا , دلسترهای منو هم وردار بیار

آوررردم دیگه!ناجوانمردانه ست!من دلستر آوردم تو چی برام میاری؟
اومممممدمممممممم
میدونم
اومدددددممممممممممم
خخخخخخخخخخخخ

صبا جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ http://kilidesol.blogfa.com

چه تفاوت عمیقیست بین# تنهایی قبل از نبودنت و تنهایی پس از


نبودنت!


یه وقت سر نزنیاااااااااااااااااااااا

درود
بسیار زیبا بود!
دوست عزیزمممم
میام به جان خودم!پستت جوری نیست کامنت بزارم!چیکار کنم خو؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد