ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

هویجوری....

درود!

از همین الان بگم هر کی حوصله نداره نخونه!بعدا نیاد نظر بزاره چرا اینقد پراکنده گفتم!ذهن آشفته همویجوری که خواهید دید جمع میشه!

شنیدید به بعضیا میگن چوب خدا صدا نداره؟نمیدونم چرا داره سر من میاد دوباره!

حالا همچین من به کام وابسته نبودما!اصلا چند ماهی بود نت اتاقمو قطع کردم!الان چند هفته ای هم میشه که سیستم و موبایلمو جمع کردم اما چند روزه چهارچنگولی مثه رنگو میام میشینم پای سیستم آقای برادر!

امروز روضه مون شروع شد!من نرفتم بیرون اما صداش اینقد زیاد بود که دو ساعت بیشتر نتونستم درس بخونم بقیشو خوابیدم!اصلا نمیدونم چرا اینقد خوابم زیاد شده!اگه میدونستم درمونش میکردم!عین این ماهیا صبح ساعت شیش ونیم پا میشم ورزش میکنم دوش میگیرم بعد تلپی دوباره میخوابم!به نظرتون مریض شدم؟

به خاطر همین موضوع خواب هم تقریبا یه هفته ای هست که تختمم ورداشتم!ولی درست بشو نیست!دوست دارم اینقد درس بخونم تا بمیرم!خدایا همین چند ماهوکمکم کنو بهم صبر بده!دیروز مشاورم اومده بود!برام یه برنامه 255 ساعته ی دوره ای نوشته!کل درسا رو بخونم!خودم ازش خواستم!گفتم یه هفته آزمون نمیدم به جاش برمیگردم عقب و فقط مرور میکنم و تست میزنم!

تو رو جون هر کی دوس دارین برام دعا کنین!من دق میکنم!

راستی قابل توجه بعضی آدما که کم اطلاعات دارن باید بگم که اگه میخوان با یه هکر چت کنن حواسشون باشه خودشون اونو اد کنن نه بزارن اون ادشون کنه!چون ممکنه با پذیرفتن درخواستشون خیلی چیزای دیگه رو هم بپذیرن!

دیگه اینکه این رو هم بدونین!هکرها سه دسته اند 1. کلاه سفید 2.کلاه سیاه 3.کلاه خاکستری!

اونیم که میخواد یکی رو هک کنه هیچ وقت قبلش راحت نمیزاره تو بفهمی که هک بلده!تو مغزتون فرو کنید که اونا هم آدمن مثه خیلی از آدما!اونا هم احساس دارن و حتی شاید از خود شما هم حساس تر باشند!

بعدا نوشت:من از دست کسی ناراحت نمیشم!به واژه اعتمادم اعتقادی ندارم!فقط از باورم نسبت به انسانها پایین میاد!تو فرهنگ لغت من واژه ای به اسم اعتماد وجود نداره دنبالش نگردین!ولی یه چیزو میدونم دور نمای همه ی انسانها یکیه!اون چیزی که باور میکنیم باطنیه که خود اون آدما به ما نشونش میدن!اشتباه نکنید!این ممکنه ظاهر یا باطنشون باشه!فقط یه چیزو میدونم انسانها خیلی پیچیده ان!مثه کتابا آگاتا کریستی!

استثنا هم نداره!باور ندارم که بتونم یه نفرو بشناسمبنظرم برای شناختن و باور کردن باید موقعیتا رو شناخت!چون برخلاف انسان ها موقعیتهای مختلف ثابتند!اگه اونا رو بشناسیم به شناخت نسبی انسانها دست پیدا میکنیم!و البته به یه باور میرسیم!که دوست ندارم بگم تا خودتون بفهمین و حسش کنید!

این روزها به این فکر میکنم که محبت مثل فلفله!یا یه چیز فلفلی!میدونستین مزه ای به نام تند اصلا وجود نداره؟اینا گیرنده های درد ما هستن که تحریک میشن!دیدین وقتی چیز تندی میخورین با اینکه دردتون اومده ولی بازم دوست دارین مزه شو بچشین؟محبتم همینطوره!محبت خالص کم پیش میاد!این محبتیم که ما از اطرافیان میبینیم همین شکلیه از محبتشون دردمون میگیره اما بنا به یه سری احتیاجا دوس داریم که بازم ببینیم!

به خشونت خانگی هم فکر میکنم!اون روز در مورد حقوق زنان یه مستند دیدم!خیلی جالب بود

فقط من موندم تو این همه درسی که من دارم این فکرا چرا به سرم میزنه!

یا مثلا به جمله ای فک میکنم که تو کتاب آرش حجازی خوندم!میگه رفیق!خوب شد کور شدم!خوشحالم!چون دیگه چشمی ندارم که ببینم چشمامو دادم تا بدبختا بدخت تر بشن!

یا مثلا به جمله ای فک میکنم که میگفت:از یه کوه خار میدونی چطور میشه سالم رد شد؟وقتی که خارای درونتو کشتی!خارایی که زیر پاتن اصلا وجود ندارن!این دردی که میکشی از درونته!دیشب خیلی فک کردم دیدم راست میگه من یکی که هرچی میکشم از خارایی که درونمن!

یا مثلا به حرف شهید مطهری که در مورد حقوق زن در اسلام حرف میزنه!کتابشو خوندین؟

مامانم میگه تو این برهه به تو هیچ ربطی نداره به اینا فک کنی!حرفش منطقیه و املا قبول دارم!اما منم آدمم!اونم با شناختی که من از خودم دارمو میدونم که روحم و خودمو تو یه جا نمیتونی پیدا کنی!

خدا؟؟؟

کاش این خواب دست از  سر کچل من برداره!

برمیداره دستشو بنظرتون؟؟؟؟

نظرات 15 + ارسال نظر
امین جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ق.ظ

هعی وای من
اون تو بودی که اددت نکردم
هی میگفتم خدا این کیه
این کیه یعنی
بعدش در خوسات دسوتی رو رد کردم
منو نکش خواهشا
غیر عمدی بود
نمیدونم دیگه چی بگم
اسممه هم یادم رفت سرچ کنم پیدا کنم پیج رو

چرا خودم بودم!
کاری ندارم!بیخیال!

امین جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ق.ظ

پرسرعت داره خوبه
میگم فضولی فضولی چیزه مدلت گوئشیت چیه آیا ؟
میدونم نمیگی
نه سالمی هی بخوابی آدم دور از جونت تبل میشه هی دوس داره بخوابه
نکن ...دق رو میگم
قابل توجه بعضی آدما باشه پانیک خانم
میگم راستی تو الان انلاین بودی که برام درخواست فرستادی توی فیسبوک
چه جالب بود نمیدونستم این مسئله رو در مورد هک
اینو دیگه میدونستم دسته هاشون رو میگم
قبلا که 2 دسته بودن من 2 دسته رو میدونستم
بعدا نوشتت ....
آره برمیداره اگه تو کنجکاویتو یه جای دیگه صرف کنی یا اصلا کنجکاوری نکنی
معمولی باشی
اعترافم بکنم نسبت به سنت ماشالله خیلی باهوش هستی

اولین جملتو نفهمیدم!
مدل گوشیم گلکسی فیته!
دیدی گفتم ضایع شدی!
آورین!
آره فرستادم!
خوبه که الن فهمیدی!
تازه چهاردسته ست!کلاه صورتی هم داریم!به خاطر اینکه آدمای نخاله ای هستن حساب نمیشن!
بعدا نوشتم!
من معمولی بودن و حد وسط رو دوست ندارم اصلا!
میدونممم!

نهال شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ http://nahal0506.blogfa.com

سلام عزیزم منم حتما لینکت میکنم بوس

سپاس!
دوستیمون فرخنده نهال خانم!

وحید شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ http://antigirl-boy.blogfa.com

سلام خوشحال میشم عزیزم! منو با اسم وبم لینک کن و بگو با چی لینکت کنم!!
فقط من تن تن آپ می کنم پس تن تن باید بیای!
امیدوارم بری تو لینک های روزانه ام!!!
الانم آپم بدو بیا!

درود!
لینکت کردم!
باشه حتما!
امیدوارممممممم!
برا تو نیز همینطور!
اومدمممممم

مرضیه جونی شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ http://soundlove.blogfa.com

سلام.مرسی از شعر قشنگت.استعداده زیادی برای شاعری داری.باشه.منو بااسم صدای عشق بلینک و بیا بهم بگو با چ اسمی بلینکمت.

درود!
خواهش میشه دوست خوبم!
با افتخار لینک شدی!
منو با اسم ته دنیای پانیک لینک کن لطفا!
خوشحالم کردی!

محمد شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ http://mohammad555.blogfa.com

موافقم.

سپاس!

محمد شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ب.ظ http://mohammad555.blogfa.com

سلام . خواستم بهت بگم جواب معما غلطه . اگه خواستی جوابو بدونی باید وایستی تا زمان مسابقه به پایان برسه بعد خودم جواب درست رو تو نظرات وبلاگت میزارم

باشه در موردش فک میکنم بازم!دستت دردنکنه!
راستی لینکت کردم!
یه سوال؟
چند سالته!آخه عکسست خیلی بچست به مطالبت نمیخوره!

امین شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

اولین جمله ام این بود که عه عه پر سرعت داری خوبه
همین ببخشید اشتباه چاپی دارن
شرمنده پانیک

وا!!!!!!!!!!
اینکه اینهمه لفظ قلم حرف زدن نیاز نداشت!
خواهش میشه!
ناراحتی از دست من؟

آیلین شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.akw700.blogfa.com

سلام همزاد من
خوبی ؟کجا بودی تا حالااااااااااااااا عایا ؟!

سلامممم همزاد!
والا اگه زودتر از این دیده بودم دس دس نمیکردم!
خوشحالم!

نهال یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ق.ظ http://nahal0506.blogfa.com

دوره افتادم پروفایل مردم رو میخونم مل تو کو پس خوشملم؟

والا دروغ بگم بهت؟نمیدونم چرا برا من نمیشه شناسنامه و اینا نوشت!خودمم خیلی دنبالش گشتم!

امین یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ق.ظ http://over.blogsky.com

خخخخخ کجا من لفظ قلم حرف زدم پانیک
باشه
مرسی
من ناارحت باشم از دست تو پانیک ؟!!!!!!!! چرا آخه ؟؟
معلومه که نیستم ...حرفا میزنی ها

خوبه خدا رو شکر !!!!!!!!!
آورین آورین!

امین دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

اون قالب وبلاگ چی بود گذاشته بودی
نه اول بگم که همزمان با هم توی مدیریت وبهامون هستیم
بعدشم قالبه قشنگ بود ولی با نظر دادن خداحافظی کردم من نمیشد نظر بدی
حدا رو شکر که عوضش کردی
تناقص واسه اینکه که گفتم 11 ساعت مونده تا حرکت قطار و نمیشه برم ببینمش بعدش داداشم اومد گفت بریم
منم زودی لباسم رو پوشیدم و دوربنی برداشتیم و رفتیم خونه عمه اینا و بعدش هم پاشدیم 4 نفری رفتیم استگاه راه آهن
دیگه اون چیزای دیگه که پرسیدی نمیدونم در مرود یچن باید نظرتو دوباره بخونم
باشه

واییییی اگه بدونی!شنیدی میگن یه غلطی کردم موندم توش؟
منم همون وضع برام پیش اومد!
اومدم یه قالب خوب برا وبم بزارم زدم داغونش کردم!از اونورم این چند روز زیاد یوتیوب رفتم حجم نتم تموم شد!حساب کن چه بدبختی کشیدم!اینقده غصه خوردم!هی گفتم آخه نونت نبود آبت نبود!قالب عوض کردنت برا چی بود!اینقده حرص خوردم که نگو!
آخه واسه اون قالب خیلی ابزارا فعال کردم یه دیقه ای همش به فنا رفت!قیافم عین رنگو شده بود وقتی دیدم وبم داغون شده!
اگه سیستم خودم بود طراحی آماده داشتم!اما الان مجبور شدم از گوگل بگیرم!شانس منه دیگه!!!!!چی میشه گفت!
من چرا نمیتونم پروفایلمو فعال کنم؟

امین دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

پانیک اسم من امینه
یعنی سیما نیست

سیما کیه ها؟؟؟؟؟؟؟؟من گفتم؟؟؟؟وا!

امین دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ

آها دوس دارم بدونم
آره شنیدم پانیک ؛ چه قضیه ای بود که اینطوری شد آها قالب
آخی بدون محدویت بگیری خوبه اعت من 512 بدون محدودیت گرفتم هی بدک نیست
الهی , غصه نخور دختر , منم قصه میخورم
به خودم میگفتی سریع قالب رو ربرات درست میکردم و یکی دیگه میگذاشتم
فقط کافی بود یه ندا بدی
خخخخخخخ , رنگوووووو
اشکال از قالب هاته احتمالا همخونی ندارن با بلاگ اسکای یه قالب معمولی بلاگ اسکای بزار بعدش ببینم پروفایلت درست نشون داده میشه یا نه
برم ناهار بخورم مامانم خفم کرد اینقد گفت امین امین
برم وگرنه ....هی اعصاب منو خرود میکنن
برم ببخشید تعارفت نرکدم
بفرمایید ناهار پانیک خانم

من حالت تهوع دارم!اصلا جواب تو ذهنم نمیاد برات!بعدا برات مفصل جواب میدم!

zahra دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ http://http://asalkhanumekhoshgel.blogfa.com/

سیلاااااااااااااااااااااااام سیلااااااااام.
آآآآآآآآآآآآآپم بدو بیا

درود
اومدمممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد