ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

زندگی که یک دوست یادمان انداخت.....

درود

خیلی وقته نبودم!

میدونم الان فحشم میدین!

قرار بود زود به زود آپ کنم!ولی چه کنم دیگه !زندگیه نشد!

الانم که اومدم بنویسم کام برادر بزرگوارمو کش رفتم!مجبور شدم رمزشو بشکنم!

چه رمز مزخرفیم داشت!خدا نصیبتون نکنه از این داداشا که رمزای عجیب غریب برا کامشون میزارن!

خبر دارین که؟تو بلاگ اسکای با موبایل نمیشه آپ کرد!وگرنه آپ میکردم!

چقد دلم برا همتون تنگ شده بود!

جونم براتون بگه:تجربه هایی بسی زیبا داشتیم!

که اگه بخوام بگم بازم باید براتون زندگی رو تعریف کنم!

بابام دوبار سکته زد!

مامانمم رکورد گینس رو شکوندو توی یه هفته چهار بار عملش کردن

هنوزم رو تخته!

چند روز پیشم ساعت دوازده شب بردمش بیمارستان!یک راست به سی سی یو منتقلش کردن

بله دیگه!زندگی یعنی همه ی اینا!

منم که مثلا دارم درس میخونم!

ولی مگه میشه تو این اوضاع!

برام دعا کنید خودمو از این برزخ نجات بدم!

منم اوضاعم اونقد بد نیست

خدا رو شکر خدا یه چیز به من داده سرخوشیه!

زندگی یعنی من

چیعنی تو

یعنی همه ی کسایی که قدرشو نمیدونن

یعنی مایی که بی تفاوت از کنار خیلی چیزامون میگذریم

تا وقتیم یه چیزی رو از دست ندیم نمیفهمیم که چی شده و اصلا چی بوده!

زندگی هم یه چیزیه که ما نسبت به مرده ها سرتریم!

کم چیزیه زندگییییی؟؟؟؟

من که عاشق زندگیمم وبیخ ریششم تا زمانی که خودش دل ازم بکنه!

پست بعدی رو اعتراف بزارم؟؟؟؟آیا؟

بعدا نوشت:دلم یه زیارت توپ میخواهد......


نظرات 1 + ارسال نظر
hadi پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ http://glamory.blogfa.com

salam sara
khoobi?
khoondam upet ro....vaghean khoob neveshti
midooni be nazar ag ie chizi nazr koni kheili az moshkelat hal she,masalan mishe ie baste shokolat ro vase ashoora nazr koni o salamati khodeto khanevadato az khoda bekhai

سلام!
سپاس خوبم
سپاس از تعریفت...
آره باید اینکارو بکنم حتما!ولی زندگی همیناش قشنگه!امتحانه دیگه!باما نمیدونم چرا برا من کالمپیادای سخت سخت میاد هر سال!خخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد