ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

اینم شعری که گفتم!!!!!!!!!


ماه آسمان آبی قلب من در نقطه ای به خواسته اش میرسد

که خورشید شب بی پایان این روز سرد را در آغوش بگیرد

و حاصل این هم آغوشی سرد چیزی جز سکوت سهمگین و مبهم آسمان نیست

مرا .....

عقاب ذهنم را....

وجود بیکرانه ام را برای این برزخ بزرگ درک کن

بی حاصل میاندیشیدم

که مترسک ذهن من به عشق پرنده ی امید

مزرعه ی زندگیم را به دست باد هوس میسپارد

و حاصل آن سوختن یک اندیشه ی ناب بود

بعدا نوشت:پانیک در دست تعمیر است!برایش دعا کنید......

نظرات 4 + ارسال نظر
hada سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ

خیلی قشنگ بود....
خدا همه مریض ها رو شفا بده ما رو هم همینطور

سپاس
زهرماررررر
مریض بامنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخ
کلی خندیدم!

nida چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

خیلی قشنگ بود بخصوص" حاصل آن سوختن یک اندیشه ی ناب بود "

سپاس
خودمم اون قسمتو خیلی دوست دارم!

hada چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

پانیک در دست تعمیر است!برایش دعا کنید.....
درخواست خودت بود!

باشه
دستت درد نکنه
خخخخخخخ
یادم رفته بود

مانیا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ http://Chantantdeschansons.mihanblog.com

از خوندنش لذت بردم

سپاس ها.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد