ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

مطلبی افتخاری تقدیم به دوست خوبم المیرا.....

مراحل درس خواندن من:

1-خوابیدن روی کتاب

2-گرفتن مشکلات و نواقص روی قالی

3-جمع کردن آشغالهای ریز و درشت روی زمین

4-خاک گیری گوشه های موبایل

5-اس ام اس بازی با بچه های کلاس که هرکدوم چقدر درس خونده

6-خواندن یادگاریهای کتاب که رفقا سر کلاس نوشتن

7-در آخر هم خسته شدم،رفتم یه چیزی بخورم

نظرات 3 + ارسال نظر
hada یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ق.ظ

وقت کردی یه سر هم به ایمترنت بزن یه کم تفریح واسه خودت بذار.....
هلاک شدی از بس درس خوندی خوب

آره به خدا!!!!!هلاک شدمممممم
از دست رفتم ........
خبیس
منو اذیت میکنی؟؟؟؟

nida یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ب.ظ http://dr-nida.blogfa.com

Afarin
cheghad 2sta b fkre hamn

آره!پس چی خیال کردی؟؟؟؟؟

hada دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ

اومممممممممممممممممممم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد