ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

من و کله پاچه و واقعیت......

سلامممممم

سلام و صد سلام به همه کسایی که میاید سر میزنید و میخونی ولی نظر نمیزارید!

عیب نداره من هویجوری هم دوستتون دارم دوستای گلم!

امروز یه دوست باعث شد برم یه قسمت از رازامو که نوشتم بازم بخونممممم

خیلی جاب بود!اون موقع نوشتم از کله پاچه متنفرم ولی الان عاشق کله پاچه ام!شاید باورتون نشه ولی از ته ته اعماق قلبم دوسش دارم ......

اینروزها کار همه ی ما ها این شده که فقط در پی روزمرگی بدویم!آنهم با سرعتی که نه کمش میکنیم نه زیاد!

دیوز دختر خاله ی مادر از سوید بعد از هفده سال برگشته بود مارا هم با خود بردند!

ما هی میخواستیم ببینیم این آدمایی که فرنگ رفته اند دقیقا چه شکلیند!

که دیدیم نه شاخ دارند نه دم!

اسم دخترشان هیوا بود1دختر خوبی مینمود!در مورد آنجا از او سوال پرسیدیم که دیدیم هیچ چیز قابل توجهی ندارد!

یکی از رازای دیگه ام اینه که اصلا جغرافیای خوبی ندارم و حتی اعتراف میکنم که در کودکی حتی فک میکردم شهر خودمان از تهران بزرگتر است!!!!!!که انهم کار برادر نامردمان بود که به ما میگفت شهر خودمان پایتخت ایران است نه تهران....نامرد بود دیگر!کاریش نمیتوان کرد!

اینروزها همش به دنبال حقیقت میدم!حقیقتی که شاید روزی در زندگی واقعیم خود را نشان دهد!

نه اینکه گفته باشم هیچ چیز حقیقی نیست !

ولی واقعی هم نیست!

اینکه من هستم ولی نمیدانم تا کی؟؟؟؟حقیقت است یا واقعیت خدا میداند

بعدا نوشت:چقدر حرف زدممممم اوفففففففف

نظرات 5 + ارسال نظر
hada شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

من از کله پاچه خوشم نمیومد ولی خوب یه ذره میخوردم
دیگه هیچوقت نمیخورم
هیچوقت......

نه ما اینقدر کله پاچه دوست میداریم که نگوووو و نپرس!!!!!!!
چرا اینقد عصبانی؟؟؟؟؟

hada شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ب.ظ

نمیگممممممممممممممممم

خخخخخخخخخخخخخخ

عرفان یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ

آفرین به تو این همه چیز رو خودت نوشتی واقعا جای تشویق دار

بله بله
همه شان کار خودمان است!
سپاس از نظرت......

عرفان یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ

آفرین به تو این همه چیز رو خودت نوشتی واقعا جای تشویق دار

darya یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ http://lifetime12.blogfa.com

موفق باشی من اومدم
وب قشنگی داری

سلامممممم
سپاس برای آمدنت!!!!!
با تبادل لینک موافقی دوست من؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد