ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

آخه روانی در این حد؟؟؟؟؟

سلامممممم

دیروز که داشتم وبمو اپ میکردم میبینم یه بچه اومده واسه من کامنت گذاشته که میخوام وبتو هک کنم!

هههههههههه

بیچاره خبر نداره من خودمم تو کار همین چیزا یودم!!!!!!

خیال کرده من میترسم........

خخخخخخخخ

بمن میگه بیا وب منو بخر!

بعضیا واقعا یه چیزیشون میشه!

من دارم سایتمم افتتاح میکنم!اون موقع بیام وب یه روانی رو بخرم؟؟؟؟

آخه روانی در این حد؟؟؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
behzad چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ http://lashkhoor.mihanblog.com

وقتی وبلاگتو از صفحه روزگار محو کردم حساب کار دستت میاد. اگه رو سگم بیاد بالا خودتو هم محو میکنم. تو آبرو هر چی وبلاگ نویس بردی حالا میخای سایت بزنی.

نمیبینمت برادر لاشخور.........
بچرخ تا بچرخیم.........
تو هم آبرو هرچی هکر بردی!واقعا که........
متاسفم برات......

behzad پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ http://lashkhoor.mihanblog.com

رمز ورودت با موفقیت هک شد .فقط نام کاربری مونده. اگه دستم بهت میرسید یک کف گرگی نسارت میکردم

میلاد جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ق.ظ http://arsentus.blogsky.com

من خودم یه هکرم اما اینطور که این کامنت گذاشته تابلوئه داره خالی میبنده

are manam motevajehe hamin mozo shodam!
hacker boodan jorboze mikhad ke in nadare!
faghat ye ravanie mardom azare

hada یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

نسار؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!1

چییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

hada یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ق.ظ

میخواد کف گرگی نسارت کنه!
نسار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آهانننننننننننننننننننننننننن
آره بابا برو وبشو ببین طرف مریض فک کنم...

hada دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد