ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

ثابته؟!

رها (فتانه ملک محمدی) به کوروش (شهاب حسینی):

تو خواستی، منم اومدم ... داستان ساده است ... اگر آدم یه چیزی را از ته ته دلش و از صمیم قلبش بخواد اون اتفاق واقعا براش پیش میاد!...

سوپراستار

نظرات 12 + ارسال نظر
مرضیه جونی پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ http://soundlove.blogfa.com

ولنتاین مبارک

درود بر تو
منم سپندارمزگان رو بهت تبریک میگم!!!!

افسانه چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام
خیلی ممنون که بهم سر زدی
منم نظراتتون رو تو وب امین خوندم
نه من خودم هم دلم واسه خودم نمیسوزه ....
بگذریم از این حرف ها
خوشحالم از اشناییت
بیشتر خوشحالم به خاطر این که نیومدی الکی بگی وبت قشنگه بلینک بعد بری
بازم ممنون
راستی یعنی چی کشتیش؟؟؟؟ من ترسیدم ها

افسانه چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 ب.ظ

اره چرا قبول نکنم
واااااااااااااااای نگو 69 روز مونده؟؟؟
من هم کنکوری هستم ها
من هم زیاد نمیومدم ولی این چند روز بد جور مزاحم امین شدم
منم با کمال میل دوست دارم دوستی مثل تو داشته باشم
خوشحالم

افسانه پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:07 ق.ظ

خخخخخخخخخ
نمیدونم چرا وقتی برام مینویسی خعلی خوشحال میشم
متاسف پانیک من هفته پیش بیشتر پروفایلم رو پاک کردم
بزار بگم گیتار میزنم
عاشق طراحی هستم
ریاضی و هندسه رو دوست دارم اما دیوونه فیزیک هستم
مخصوصا فیزیک کوانتوم
همون که میگه هر چی فکر کنی همون اتفاق میوفته
رشتم ریاضیه کنکور هنرم با ریاضیم تو یه روز افتاده
بزرگ ترین نوه هستم یعنی کلا بزرگ ترم به خاطر همین تنهام
اون یکی ها اختلاف سنیشون با من زیاده
قبلا ها شیطونی زیاد میکردم الان سرم شلوغه
اهل بعضی اعتقادات فلسفی مخصوص به خودم که هر کسی قبولش نداره به جز اینشتین که هم فکرمه
رویاپردازم
کم صحبتم این جا زیاد حرف میزنم
عاشق تنهایی هام هستم
اکثرا من رو دم پنجره پیدا میکنی حتی موقع درس خوندم یا بالکن میشینم تو یه وجب جا یا جلوی پنجره ی بازم
اهل تبریزم
امین میدونه تابستون فهمیدم که اذربایجانی هستم و یه ریشه ی روس هم دارم
کمی هم شبیهشون هستم
عاشق اشپزیم دست به غذا و شیرینی و اینجور چیزام خوبه البته نظر بقیه اینه
دفتر نقاشی هام و طراحی هامو دوست دارم البته کلاس نرفتم خودم یاد گرفتم
زندگیم مثله تابع سینوسه بالا پایینه
چند وقتیهست شدم مثل رمان
تو عالم هپروت سیرمیکنم

افسانه پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ق.ظ

درم ورد چی بحرفیم
من هستم

افسانه پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:20 ق.ظ

فک کنم رفتی
من 10 دقیقه میمونم نیای میرم

افسانه پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:27 ق.ظ

پانیک نظرام میان اخه اینجا نمیبینم شک دارم نوشته هام به باد نره؟

مهشید سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام

عاشق فیلم سوپراستارم.

ممنون بابت انتقال حس خوب...

مرضیه جونی دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:33 ب.ظ http://soundlove.blogfa.com

پروردگارا به من تو فیق عشق بی هوس،تنهایی در انبوه جمعیت و دوست داشتن بی آنکه دوست بداند عنایت فرما[گل]

میس هیس دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:07 ب.ظ

شهاب حسینی خیلی خوبه D:
یادمه این دیالوگ و شدیدن قبولش دارم :)
میشه عین قانون جذب و انرژی مثبت و این حرفا ...
برای خودم بارها پیش اومده ...

ممنون که اومدی

گیلاس آبی پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:49 ب.ظ http://thebluecherry.blogfa.com

ماهم خیلی وقته از ته ته میخوایمم
ولی نمیشه...!!!

رضوان پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:10 ب.ظ http://rzn-sh.blogsky.com/

یعنی من از ته دلم مشکلات رو میخواهم که هی میان سر وقت من ؟

نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد