ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....
ته دنیای پانیک

ته دنیای پانیک

اینجا جایی برا نوشتن حرفایی که تو دلم میمونه و هیچ وقت رو زبونم نمیاد مگر یه جایی مثه ته دنیا.....

سلاممممم

اینقد اینجا نیومدم که حتی پسووردم هم داره فراموشم میشه

هی دقت میکنم میبینم این دنیا چقد پسته

چرا من باید نیمه دوم قبول شم که الان از بیکاری دلم بخواد سرمو به دیوار بکوبم؟

بعضی وقتا پیش میاد آدم جواب یه غریبه رو انقد خوب و مودب میده

که خودشم تعجب مبکنه اما جواب عزیزترین کساشو با اخم و تشر و بی حوصلگی میده

و این اذیتش میکنه

مثه من

واقعا خجتان داره

هرچندم که تقصیر اون عزیزا باشه

خدایا کی میشه من از این جهنم لعنتی برم

که فقط تمرکزم رو زندگی کوفتی خودم باشه

که فقط خودم باشمو خودم

پانیک نوشت:ریدم به این غر زدنای همیشگی